martes, 21 de mayo de 2013

Pocoyó per en Pol

Tinc bones notícies en relació a Dolça Fantasia, i més d'una. De moment, us avanço que aquest Blog està "d'obres", i que ben aviat li farem una neteja de cara, que ja ho necessita. Va començar com una petita aventura i el viatje tira milles!!
Bé, us presento el pastís d'en Pol, el fillol de la Tere, un nen encantador (m'ha passat una foto del petit emocionat davant el pastís). Per a ella era molt important que el petit tingués el millor Pocoyó del món!

Tengo buenas noticias en relación a Dolça Fantasia, i más de una. De momento, os avanzo que este Blog está "en obras", y que muy pronto le haremos una limpieza de cara, ya que lo necesita. ¡Comenzó como una pequeña aventura y el viaje tira millas!
Bien, os presento la tarta de Pol, el ahijado de Tere, un niño encantador (me ha pasado una foto del pequeño emocionado delante de la tarta). Para ella era muy importante que el pequeño tuviese el mejor Pocoyó del mundo!


És el segon Pocoyó que faig. El primer va quedar preciós, però aquest sembla que ha saltat de la televisió. És un nino que sembla fàcil, però no ho és!

Es el segundo Pocoyó que hago. El primero quedó precioso, pero éste parece que ha saltado directamente de la televisión. ¡Es un muñeco que parece fácil, pero no lo es!


 
I no podien faltar alguns dels amics del Pocoyó, incloent Ballena, a la qual va conèixer el dia del seu aniversari, sota el mar...

Y no podían faltar algunos amigos de Pocoyó, incluyendo a Ballena, a la cual conoció el día de su cumpleaños, debajo del mar...

El protagonista indiscutible de la festa, però, és en Pol, no el Pocoyó! 
Pero el protagonista indiscutible de la fiesta és Pol, no Pocoyó!



 Totes les figures són de pasta de sucre, menys els globus. I el pastís per dins és de coc de xocolata negra mullat amb almívar de canyella, i les capes de frosting són de plàtan i xocolata blanca. Gràcies a la Tere per fer-me arribar la seva satisfacció!

Todas las figuras son de pasta de azúcar, menos los globos. Y el pastel por dentro es de bizcocho de chocolate negro mojado con almíbar de canela, i las capas de frosting son de plátano y chocolate blanco. ¡Gracias a Tere por hacerme llegar su satisfacción!
 

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Blogging tips